Start kampanii internetowej MAKARą

Już 3 października 2011 roku ruszy kampania internetowa wspierająca MAKARą, nową propozycję z kategorii nudle. Zakręcony, karbowany makaron w sześciu smakach można już znaleźć na sklepowych półkach, a z początkiem października wystartować w MAKARą Maratą.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

3 października ruszy kampania wspierająca MAKARą w mediach elektronicznych. Na stronie www.MAKARą.pl oraz fan page MAKARą na Facebooku internauci będą mogli zagrać w grę MAKARą Maratą, czyli wziąć udział w makaronowym maratonie, zbierać metry makaronu i wygrać atrakcyjne nagrody, w tym konsolę do gier Playstation 3. W grze MAKARą Maratą można wystartować samemu lub dopingować znajomych w ich sportowych zmaganiach. Udział gwarantuje mnóstwo dobrej zabawy, może też przynieść dodatkową satysfakcję w postaci wygranych nagród. Agencją interaktywną, która odpowiada za kampanię, jest Interactive Solutions, zaś za zaplanowanie mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Więcej informacji znajduje się na równie niezwykłej jak same produkty stronie www.MAKARą.pl − z polską literą „ą”!

MAKARą jest dostępny w sześciu wariantach smakowych, w tym dwóch niespotykanych do tej pory: Wołowina i grzyby oraz Chilli con Carne. Wystarczy zaledwie kilka minut, by zajadać się ulubionym smakiem nudli. W tym czasie wszystkie inne sprawy stają się mniej istotne. Dlaczego? Bo świat może przecież poczekać, aż skończymy jeść MAKARą. Świat kocha, świat poczeka. Żartobliwe ilustracje na opakowaniach nudli, wykonane przez znamienitego rysownika Bohdana Butenkę, cieszą oko, zachęcają do zanurzenia się w świecie MAKARą i poznania nowych smaków.

MAKARą nie zawiera dodatku glutaminianu sodu ani konserwantów.

Wszystkie wersje smakowe MAKARą są dostępne za jedyne 1,20 PLN (cena sugerowana).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska