Kampanię telewizyjną kierujemy do kobiet, które kochają przygotowywać pyszne słodkości i zwracają uwagę na to, by były one oryginalne i efektowne. To kobiety, które lubią nowości, zbierają ciekawe przepisy oraz chcą zachwycać i zaskakiwać swoich bliskich wspaniałymi deserami – mówi Anna Chwaścińska, Product Manager w Dziale Deserów i Produktów Zbożowych Nestlé Polska.
Strategia oraz kreacja kampanii została opracowana we współpracy z Agencją Publicis. Za zakup mediów odpowiada MEC.
***WINIARY to marka, która od 70 lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które pozwalają w szybki i prosty sposób przyrządzić domowy posiłek. Na stronie www.winiary.pl nowoczesne panie domu znajdą przepisy oraz inspiracje kulinarne na każdy dzień.

Kontakt dla mediów:
Iwona ZaczekBrand PR Coordinator, Nestlé Polskaiwona.zaczek@pl.nestle.comTel.: +48 22 607 26 24, mobile: +48 600 204 933Ul. Szturmowa 2, 02-678 Warszawa











