Statoil reklamuje swoją kawę Made To Go

W telewizji, prasie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa kawy Made To Go dostępnej na stacjach Statoil. Akcję przygotowały agencja Momentum Worldwide i dom mediowy MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania reklamowa kawy Made To Go wspiera jej wprowadzenie do sprzedaży na stacjach paliw Statoil. W ramach działań wykorzystywane są przekazy pod hasłem „Pełnia smaku nowej świeżo parzonej kawy”.

grafika

Rozpoczęta 17 maja akcja obejmuje telewizję (spoty sponsoringowe w TVN24), radio (m.in. Polskie Radio, RMF FM, Radio Zet) oraz same stacje Statoil (materiały POS). Koncepcję i kreację kampanii – zaplanowanej do 4 lipca – przygotowała agencja Momentum Worldwide, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG. Momentum Worldwide w ramach zawartej właśnie umowy będzie obsługiwać reklamowo Statoil w Polsce do końca przyszłego roku.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów