Statuetki nagrody Media Trendy 2006 rozdane

16 marca 2006 odbyła się uroczysta Gala Konkursu Innowacji w Mass Mediach i Planowaniu Medów Media Trendy.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Najbardziej kreatywne mediaplany i niestandardowe pomysły marketingowe realizowane przez media otrzymały statuetki i wyróżnienia. Gala, odbywająca się w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie miała oprawę sportową – imprezę prowadzili Dariusz Szpakowski i Włodzimierz Szaranowicz, Grand Prix wręczył Robert Korzeniowski. A kto okazał się championem wśród mediów i domów mediowych? Wyniki Konkursu KONKURS INNOWACJI W PLANOWANIU MEDIÓW Innowacyjne Wykorzystanie Mixu MediówNAGRODA: Optimum Media OMD za kampanię BLUE CITY – UMTS LaunchWYRÓŻNIENIE: Universal McCann za kampanię GENERAL MOTORS BIG BANG Innowacyjne Wykorzystanie TelewizjiNAGRODA: Optimum Media OMD za kampanię BANK W TELEWIZJIWYRÓŻNIENIE: Starcom za kampanię ORLEN NAJMOCNIEJSIWYRÓŻNIENIE: MindShare Polska za kampanię KIMBERLY CLARK – VELVET BALSAM „NA WSPÓLNEJ” Innowacyjne Wykorzystanie RadiaNAGRODA: MediaCom Warszawa za kampanię EL MUNDO ES UN PENUELO czyli przewodnik Seata po HiszpaniiWYRÓŻNIENIE: Optimum Media OMD za kampanię MERCI Innowacyjne Wykorzystanie KinaNAGRODA: Mediaedge:CIA za kampanię H & M - & DENIM Innowacyjne Wykorzystanie PrasyNAGRODA: Optimum Media OMD za kampanię SONY APARAT T7WYRÓŻNIENIE: ZenithOptimedia za kampanię TOYOTA AYGOWYRÓŻNIENIE: Mediaedge:cia za kampanię TVN SUPERKINO Innowacyjne Wykorzystanie Reklamy ZewnętrznejNAGRODA: Starcom za kampanię JACOBS FILIŻANKIWYRÓŻNIENIE: Mediaedge:CIA za kampanię SONY ERICSSON W800iWYRÓŻNIENIE: Macroscope OMD za kampanię EASY JET KAMPANIA NA LOTNISKACH Innowacyjne Wykorzystanie InternetuNAGRODA: Starcom za kampanię FANTA BAMBOOCHAWYRÓŻNIENIE: Starcom za kampanię GRIPEX – KICHAJĄCY PORTALWYRÓŻNIENIE: Starcom za kampanię PIWO MILLER Innowacyjne Dotarcie do Specyficznej Grupy DocelowejNAGRODA: MindShare za kampanię NIKE – RUN WARSAWWYRÓŻNIENIE: Vizeum Polska za kampanię INTERNETOWY KONKURS BLOGOWY – WAKACYJNY STAŻ OTE „Skarbiec – Emerytura”WYRÓŻNIENIE: Initiative Media Warszawa za kampanię KNORR MEAL SOLUTION Innowacyjny Plan Mediów z Wykorzystaniem Sponsoringu, Akcji SpecjalnychNAGRODA: Starcom za kampanię ORLEN – AUTOSTOPOWICZEWYRÓŻNIENIE: ZenithOptimedia za kampanięTOYOTA AKCJA ZIMAWYRÓŻNIENIE: ZenithOptimedia za kampanię TOYOTA AYGO Grand Prix Konkursu Innowacji w Planowaniu Mediów MindShare Polska za kampanię NIKE RUN WARSAW KONKURS INNOWACJI W MASS MEDIACH Autopromocja Medium – Media OgólnopolskieNAGRODA: MEDIATAK za projekt BIG POWERWYRÓŻNIENIE: METRO – JUREK LUDZIK METRA Autopromocja Medium – Media RegionalneNAGRODA: RMF CLASSIC za projekt OPEN FOR CHOPINWYRÓŻNIENIE: DZIENNIK BAŁTYCKI za projekt KASZUBSKA BAŚKAWYRÓŻNIENIE: GAZETA WYBORCZA TRÓJMIASTO za projekt TWOJ DZIENNIK NAD BAŁTYKIEM Niekonwencjonalne Wykorzystanie Medium – Media OgólnopolskieNAGRODA: RMF FM za projekt INSTYTUT BADANIA OPINII RMF FM Niekonwencjonalne Wykorzystanie Medium – Media RegionalneNAGRODA: DZIENNIK BAŁTYCKI za projekt TRÓJWYMAIROWE WYDANIEWYRÓŻNIENIE: GAZETA WYBORCZA TRÓJMIASTO za projekt NARODZINY SOLIDARNOŚCI Zmiana Oferty Programowej/Nowości Ramówki – Media OgólnopolskieNAGRODA: CLEAR CHANNEL POLAND za projekt CITY YOUNGWYRÓŻNIENIE: AMS za projekt ŚCIANY, NOWY FORMAT REKLAMY Marketing Społeczny – Media OgólnopolskieNAGRODA: AMS za projekt AMS DLA INTEGRACJIWYRÓŻNIENIE: AGORA CZASOPISMA: „DZIECKO” i „PORADNIK DOMOWY” za projekt  MIEĆ DZIECKO W POLSCE? I FIRMA PRZYCHYLNA MAMIEWYRÓŻNIENIE: TVN za projekt DOMY DZIECKA Marketing Społeczny – Media RegionalneNAGRODA: SŁOWO POLSKI - GAZETA WROCŁAWSKA za projekt KASK ROWEROWY RATUJE ŻYCIE Debiut Roku – Media OgólnopolskieNAGRODA: LOGO Debiut Roku  – Media RegionalneNAGRODA: RMF MAXXX GRAND PRIX Konkursu Innowacji w Mass MediachDZIENNIK BAŁTYCKI – TRÓJWYMIAROWE WYDANIE NAGRODY SPECJALNE Człowiek Mediów Roku - PIOTR WALTER Telewizja Roku - TVN24Czasopismo Roku - AVANTI Firma Reklamy Zewnętrznej Roku – STROERMedium Internetowe Roku - ONET.PLDziennik Roku: FAKT i METRO (ex equo).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"