Sting i Shaggy w reklamie Fiata 500 Family (wideo)

Fiat specjalną kampanią reklamową postanowił uczcić zdobywców nagrody Grammy 2019 w kategorii album reggae - duet Sting i Shaggy, za płytę „44/876” (Cherrytree/A&M/Interscope Records).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Fiat zaprezentował na razie zapowiedź kampanii z udziałem duetu Sting i Shaggy. W akcji zostanie wykorzystany ich singiel „Just One Lifetime”. Sama promocja wystartuje w marciu br., będzie poświęcona serii 500 Family, przygotowanej na 120. rocznicę działalności koncernu Fiat.

W 2018 roku Sting i Shaggy wydali wspólny album „44/876”, którego tytuł nawiązuje po pierwsze do telefonicznych numerów kierunkowych ich krajów, ale przede wszystkim oddaje głęboko zakorzenioną miłość duetu do Jamajki. Wyspa jest ojczyzną Shaggy’ego i miejscem, w którym Sting napisał hit „Every Breath You Take” zespołu The Police.

Album "44/876" nagrodzono Grammy 2019 w kategorii „Best Reggae Album”.

Kampanię wyreżyserował Joseph Kahn (pracujący m.in. z Jennifer Lopez, U2, Lady Gagą czy Taylor Swift). Kahn jest również reżyserem teledysków do nowego singla Stinga i Shaggy’ego „Just One Lifetime”, którego patronem medialnym jest Fiat.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe