Stłuczka? Dla ubezpieczonych w InterRisk to nie jest problem

Kierowcy oczekują pomocy w sytuacjach najmniej oczekiwanych. Stłuczka na drodze i uszkodzenie samochodu dla nikogo nie jest przyjemną sytuacją – są to przykre elementy wpisane w codzienne życie kierowców. Z takimi skutkami zdarzenia można się uporać szybko i sprawnie, należy tylko podejść do sprawy ze spokojem. Warto także zastanowić się – co w takim przypadku ma do zaoferowania nasz ubezpieczyciel. Na jaką pomoc z jego strony możemy liczyć?

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych obliczyło, że statystycznie każdy Polak raz w roku naprawia samochód w warsztacie samochodowym. Roczna liczba wizyt kierowców w zakładach naprawczych przekracza 38,5 miliona.

- Naszym Klientom proponujemy Assistance dopasowane do ich indywidualnych potrzeb. Aby mieć pewność, że nasz samochód zostanie szybko i dobrze naprawiony dobrze jest udać się do profesjonalnego warsztatu naprawczego. Nie znamy takiego? Warto skorzystać ze wskazówek InterRisk– powiedział Michał Niezgoda Kierownik Zespołu Kontroli Jakości z Departamentu Likwidacji Szkód w InterRisk. - Najczęściej wystarczy telefon na InterRisk Kontakt 22 212 20 12 i rozmowa z konsultantem, który doradzi Klientowi przy wyborze odpowiedniego warsztatu. Klientom korzystającym ze smartfonów proponujemy łatwą i szybką usługę poszukiwania adresu najbliższego warsztatu naszej Sieci Partnerskiej poprzez naszą stronę – dodał Michał Niezgoda z InterRisk.

Czas Klienta jest dla nas niezwykle ważny

Wprowadziliśmy usługę door to door”, czyli odbiór i dostawę pojazdu Klienta po naprawie. Odbierzemy od Klienta uszkodzony pojazd i dostarczymy do wybranego serwisu z naszej Sieci Partnerskiej. Zupełnie za darmo na cały czas naprawy gwarantujemy samochód zastępczy. Wszelkie rozliczenia i wymiana dokumentów odbywa się bez angażowania czasu Klienta. Po naprawie samochód zostanie Klientowi przywieziony we wskazane miejsce - może także spod domu odebrać kluczyki do naprawionego samochodu.

Profesjonalizm i wysoka jakość

Naszym Klientom zapewniamy serwis na najwyższym poziomie. Organizujemy naprawę pojazdu w warsztacie Sieci Partnerskiej InterRisk. Każdy nas Klient na wykonanie naprawy swojego pojazdu w Sieci Partnerskiej otrzyma do 3 lat gwarancji. Naszym Klientom proponujemy także bony premiowe, uprawniające do wykonania przeglądu technicznego na koszt InterRisk. Cieszą się one coraz większym zainteresowaniem.

- Z obserwacji InterRisk wynika, że korzystanie z Sieci Partnerskiej staje się coraz bardziej popularne wśród Klientów. Warto przypomnieć, że Sieć ta zawiera 300 najlepszych warsztatów w całej Polsce, w tym ponad 100 ASO – powiedział Michał Niezgoda Kierownik Zespołu Kontroli Jakości z Departamentu Likwidacji Szkód w InterRisk. - Liczba zgłoszeń stale rośnie wraz ze zmieniającą się świadomością Klientów, że warto naprawić samochód szybko i dobrze w warsztacie poleconym przez ubezpieczyciela. Oszczędzając swój czas i pieniądze. – dodał Michał Niezgoda z InterRisk.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu