Stokrotka z akcją lojalnościową "Świeżość na uwadze mamy"

Sieć supermarketów Stokrotka startuje z nową kampanią lojalnościową „Świeżość na uwadze mamy”. Za zebrane znaczki klienci otrzymają akcesoria kuchenne Nutrifresh. Akcję przygotowano we współpracy z TCC Retail Marketing.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Stokrotka z akcją lojalnościową "Świeżość na uwadze mamy"

Aby wziąć w udział w akcji, należy zrobić zakupy w sklepach Stokrotka za minimum 25 zł lub jej wielokrotność. Za każde wydane 25 złotych klient dostanie jeden znaczek. Po zebraniu minimum 30 znaczków, wybrane akcesoria kuchenne marki Nutrifresh będzie można kupić za symboliczny 1 grosz.

Na klientów czekają pojemniki próżniowe lub z przegródkami, wielofunkcyjna miarka oraz zestaw do krojenia owoców i warzyw.

Wydawanie znaczków potrwa od 28.03.2019 r. do 13.08.2019 r., a odbieranie produktów promocyjnych - do 21.08.2019 r.

Autorem konceptu kampanii jest lider marketingu lojalnościowego, TCC Retail Marketing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów