Stokrotka w akcji lojalnościowej wydaje klientom luksusową porcelanę

Wystartowała nowa kampania lojalnościowa sieci sklepów Stokrotka „Skomponuj swój włoski zestaw”. Zebrane znaczki wymienimy na porcelanowe talerze luksusowej włoskiej marki Pozzi Milano. To pierwsze w Polsce działania przygotowane przez agencję Promotica, która rozpoczyna właśnie działalność w naszym kraju.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Stokrotka w akcji lojalnościowej wydaje klientom luksusową porcelanę

W ramach kampanii „Skomponuj swój włoski zestaw” klienci Stokrotki będą mogli zbierać znaczki i wymieniać je na wysokiej jakości naczynia z kolekcji zastawy stołowej Baraonda od luksusowej włoskiej marki Pozzi Milano. 

Kolekcja dostępna w Stokrotce odzwierciedla światowe trendy w zakresie tablescapingu, czyli sztuki dekorowania stołu. Obejmuje pełen asortyment porcelanowych talerzy, misek oraz naczyń do serwowania.

Jak działa mechanizm programu? Za każde 35 zł wydane na zakupy w Stokrotce klienci otrzymają jeden znaczek. Po zebraniu odpowiedniej liczby znaczków będą mogli odebrać jeden z elementów kolekcji w promocyjnej cenie.

Promotica debiutuje w Polsce aktywacją dla Stokrotki

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozpoczęcia naszej działalności międzynarodowej właśnie w Polsce – jednym z najważniejszych, a równocześnie najtrudniejszych i najbardziej konkurencyjnych rynków handlu detalicznego w Europie. Jesteśmy przekonani, że kampania „Skomponuj swój włoski zestaw” okaże się sukcesem i przybliży polskim klientom nowe włoskie produkty, a naczynia z kolekcji Pozzi Milano Baraonda będą odtąd gościć na wielu polskich stołach, stanowiąc ich ozdobę na co dzień i od święta. Tego typu kampanie pozwalają nagradzać klientów za ich lojalność w wyjątkowy sposób. Mamy nadzieję, że będzie tak również w przypadku tej akcji – komentuje rozpoczęcie współpracy Diego Toscani, CEO Grupy Promotica.

Głównymi celami akcji są: wzmocnienie pozycji Stokrotki na rynku, atrakcyjne nagrodzenie klientów za ich lojalność oraz budowanie wartości Stokrotki jako marki, która dba o klientów, jest blisko nich i pomaga im na co dzień – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Stokrotki.

Kampania „Skomponuj swój włoski zestaw” w Stokrotce potrwa do 24 lipca 2024 r. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek