Stolichnaya ma nową agencję

Agencja reklamowa Berlin Cameron United wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu kreatywnego marki wódki Stolichnaya.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wartość budżetu szacuje się na 2 miliony dolarów, podczas gdy wydatki na promocję należącej do SPI Group marki w mediach sięgają 15-20 milionów dolarów rocznie.

Berlin Cameron United pokonała w przetargu agencje McCann Erickson, Taxi i Ammirati. Dotychczas obsługująca markę Stolichnaya agencja Ogilvy & Mather nie brała udziału w postępowaniu.

Zwycięska agencja ma spore doświadczenie w pracy dla alkoholowych marek. W przeszłości obsługiwała m.in. Belvedere, Glenlivet Scotch, Heineken i Heineken Premium Light. Pierwsza kreacja agencji dla marki Stolichnaya spodziewana jest przed końcem bieżącego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+