Stoperan - Stop biegunce teraz

W czerwcu br. ruszyła kampania reklamowa nowej marki leków na biegunkę - Stoperanu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania jest przełomowa. Po raz pierwszy w Polsce w intensywnej kampanii telewizyjnej mówi się bowiem otwarcie o biegunce. Kampania traktuje problem normalnie, ponieważ dolegliwość jest powszechna - może zdarzyć się każdemu w najmniej oczekiwanym miejscu i czasie.

US PHARMACIA przygotowując kampanię reklamową marki Stoperan postawiła na przełamanie tabu i oswojenie pacjentów z tematem.

Kampania wspierająca launch marki Stoperan oparta została głównie na działaniach ATL. Jej celem jest poinformowanie konsumentów o nowoczesnym - skutecznym i szybkim leku na biegunkę. W kampanii reklamowej wykorzystano 15 i 30-sekundowy film reklamowy emitowany w głównych stacjach telewizyjnych - TVP, Polsat, TVN, TV4, Tele5. W czerwcu ukazała się w pismach kobiecych reklama produktu z konkursem, w którym głównymi nagrodami były 3 dwuosobowe wycieczki do Egiptu- oczywiście ze Stoperanem.  Wprowadzenie marki Stoperan, zostało wsparte działaniami z zakresu Public Relations. Wewnętrzny dział PR US PHARMACIA w I fazie przygotował dla dziennikarzy teasery, w kolejnej skoncentrował się na działaniach informacyjnych.   Kampania reklamowa marki Stoperan jest skierowana do kobiet w wieku powyżej 25 lat. Celem działań marketingowych jest zbudowanie świadomości marki Stoperan. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Rozgłośnia. Media zaplanował Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"