"Dla wielu seniorów spotkania świąteczne są niemożliwe: ich najbliżsi odeszli lub mieszkają zbyt daleko, by móc przyjechać na Święta. Czas, który kiedyś przynosił radość, często staje się dla starszej osoby najtrudniejszym okresem w roku. Aby samotni seniorzy mogli znów usiąść do wspólnego stołu, kolędować, rozmawiać i przełamać się opłatkiem z drugim człowiekiem – po prostu nie być sami – potrzebują dzisiaj wsparcia" – informuje w mediach społecznościowych Stowarzyszenie mali bracia Ubogich.
Akcja "Podaruj Wigilię" Stowarzyszenia mali bracia Ubogich to społeczna inicjatywa, która koncentruje się na problemie samotności seniorów w Polsce na taką skalę. Stowarzyszenie zorganizuje świąteczne spotkania dla seniorów w 14 miastach w Polsce. Dociera także do tych, którzy przebywają w domach pomocy społecznej. Zbiórka na rzecz akcji odbywa się na stronie kampanii.

Za strategię komunikacji i koncepcję kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, produkcję spotów – F25 Production, postprodukcję – Vein Postproduction, udźwiękowienie i realizację reklamy radiowej – studio Głośno.











