19 Południk z kampanią dla Stowarzyszenia Producentów Pieczywa

Agencja 19 Południk nawiązała współpracę ze Stowarzyszeniem Producentów Pieczywa, dla którego zrealizuje ogólnopolską kampanię promocyjno-informacyjną. Akcja ma zachęcić konsumentów do poszerzania wiedzy na temat prostego i naturalnego składu pieczywa wypiekanego w sklepach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
19 Południk z kampanią dla Stowarzyszenia Producentów Pieczywa

W przekazie komunikacyjnym kampanii podkreślany ma być jego naturalny skład i transparentny proces produkcji, a także wyeksponowana rola, jaką pieczywo pełni w codziennym odżywianiu.

Do zadań agencji będzie należało kompleksowe zaprojektowanie zintegrowanych działań marketingowych online. 19 Południk będzie też odpowiadać za kontakt z mediami, prowadzenia biura prasowego oraz obsługę profili kampanii w social mediach.

Za realizację będzie odpowiadał zespół zarządzany przez Karolinę Studzińską i Karolinę Moskal.

Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego, a umowę podpisano na czas nieokreślony. Strony nie informują o budżecie kampanii. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji