Stowarzyszenie Producentów Reklamowych się powiększyło

Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych się powiększyło
fot. materiały prasowe

Studio powstało w 2024 roku w wyniku współpracy Dynamo Film oraz Tomka Okulicza, reżysera i producenta kreatywnego. Od początku działalności stawia na elastyczne struktury oraz nowoczesne podejście do produkcji. Sugar Free ma już na swoim koncie realizacje dla min. PKO BP, MG Motors, T-Mobile, LPP, Grupy Carlsberg, McDonald's, Onet czy Baltic Hub.

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych reprezentuje środowisko producentów filmów reklamowych. SPR prowadzi szereg inicjatyw i współpracuje blisko z innymi organizacjami branżowymi w Polsce oraz za granicą, m.in. z SAR, POR, IAA, PSML, KIPA, Związkiem Zawodowym Filmowców oraz europejską federacją CFP-E (Commercial Film Producers of Europe). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"