Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce z kampanią „Zastępujemy niezastąpionych”

Ruszyła trzecia edycja kampanii rekrutacyjnej „Szukamy Rodziców SOS”, organizowana przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce. W tym roku prowadzona jest pod hasłem „Zastępujemy niezastąpionych”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampanię przygotowano z myślą o 74 tysiącach dzieci, które z różnych powodów nie mogą wychowywać się w rodzinach biologicznych. W większości to maluchy, których rodzice nie sprostali swojej roli.

Na potrzeby akcji przygotowano spot, którego akcja rozgrywa się w sali kinowej. Najpierw widzom zamiast filmu wyświetlane są specjalne podziękowania od bliskich za to, że są niezastąpieni - rodziców, rodzeństwa, partnerów. Następnie na tym samym ekranie pojawia się dziewczynka, która nie ma komu podziękować. W tle słychać głos lektora informującego, że SOS Wioski Dziecięce to szansa dla opuszczonych dzieci na nowy dom.

Praca w roli Rodzica SOS wiąże się z przeprowadzką do Wioski SOS w wybranej lokalizacji. Tam wolontariusze zamieszkują jeden z domów, w którym tworzą rodzinę dla 5-8 dzieci. Opiekują się swoimi podopiecznymi 24 godziny na dobę, tak jak zwykli rodzice. W trzeciej edycji kampanii rekrutacyjnej, stowarzyszenie szuka 10 osób gotowych do zamieszkania w Wioskach SOS. Będą tworzyli rodziny dla 80 dzieci. Dzięki dwóm poprzednim kampaniom znaleziono dwa małżeństwa oraz trzy kobiety, które tworzą teraz rodziny w SOS Wioskach Dziecięcych.

W produkcję spotu zaangażowały się Studio Filmowe Akcja TV, Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski oraz Fastmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą