Brand New Galaxy przejmuje agencję Stratosfera, dyrektor zarządzającą Monika Kowalewska

Portfolio platformy Brand New Galaxy powiększa się o agencję marketingu strategicznego Stratosfera, która przez ostatnie 3 lata była związana z Deloitte. Nową dyrektor zarządzającą została Monika Kowalewska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Brand New Galaxy przejmuje agencję Stratosfera, dyrektor zarządzającą Monika Kowalewska
Management Stratosfery: Agnieszka Grynkiewicz, Monika Kowalewska, Krzysztof Najder

Stratosfera to agencja obecna na rynku od dwudziestu jeden lat, ma na koncie ponad trzysta zrealizowanych projektów strategicznych w całej Europie. Oferta firmy obejmuje tworzenie strategii marketingowych wraz z rozwojem pozycjonowania oraz strategie i korekty architektury portfela. Brand New Galaxy przejęło 85 proc. udziałów Stratosfery od Krzysztofa Najdera, współzałożyciela firmy. Pozostałe 15 proc. należy do Agnieszki Grynkiewicz, managing partnera.  

Agencję tę założyli w 1997 roku Agnieszka Grynkiewicz i Krzysztof Najder, partnerzy, którzy od początku czerwca 2018 dołączyli do Brand New Galaxy z czterema strategami z firmy. Stratosferą jako dyrektor zarządzająca w BNG będzie kierować Monika Kowalewska. Wcześniej związana była z Superbrands w Polsce.

- Stratosfera od zawsze pracowała z klientami nad rozwojem innowacji, projektując marki i produkty oraz usługi, które rozwijały biznes Klienta. W Galaktyce możliwości naszego działania wzbogacają nowe technologie, rozbudowana metodologia projektowania user experience, narzędzia do automatyzacji oraz unikalny know how w obszarze e-commerce. To świetna baza do rozwijania wspólnie innowacji / nowych produktów dla Klientów w Polsce i na świecie - mówi Krzysztof Najder, który objął rolę chief strategic officera w Stratosferze. Będzie również odpowiadał za rozwój kompetencji strategicznych całej platformy Brand New Galaxy.

Od 2015 roku Stratosfera współpracowała z Deloitte pod nazwą Stratosfera by Deloitte.

Brand New Galaxy składa się, oprócz Stratosfery, z life On Mars - agencji contentowej, Pathfinder 23 - agencji aktywującej marki w obszarze E-commerce; Spacecamp – agencji digitalową o profilu kreatywno-technologicznym; Synthrone - platformy do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce oraz Man on the Moon – agencji konsultingowej w obszarze HR. Na czele BNG stoi Olga Adamkiewicz.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"