Głównym celem realizowanych działań jest zwiększanie świadomości marek ww marek oraz trial.
Dla marek Wawrzyniec i Smakowita Streetcom prowadzi kampanie na Instagramie i Tik Toku z mikroinfluencerami. Agencja odpowiada kompleksowo za przygotowanie wszystkich materiałów graficznych do kampanii, rekomendacje i rekrutację influencerów oraz koordynację działań. Celem kampanii marki Wawrzyniec jest pokazanie dostępności past warzywnych Wawrzyniec w popularnych sieciach sklepów.
Współpraca z Elephant obejmuje przeprowadzenie kampanii seedingowych z nano influencerami, do których Streetcom prowadzi rekrutację, projektuje i produkuje grafiki, organizuje wysyłkę pakietów do uczestników oraz realizuje badania: w tym jakościowe i post buy. Kampania ma na celu zwiększenie świadomości marki Eleplant oraz edukowanie konsumentów w zakresie unikalnych walorów produktu.

Finuu Hyvää nowość w portfolio marki Finuu - to kolejny brand Bunge, dla którego w tym roku Streetcom realizuje kampanię seedingową oraz kampanie z mikro influencerami na Instagramie. Także za te działania zespół agencji odpowiada kompleksowo (przygotowanie materiałów graficznych, rekomendacja, rekrutacja influencerów i koordynacja). Głównym celem kampanii dla Finuu Hyvää jest budowa świadomości marki Finuu oraz nowego miksu w kostce Finuu Hyvää.











