Głównym celem działań agencji jest pokazanie wyboru kosiarek spalinowych NAC oraz uzyskanie zasięgu online.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/filip-fijalkowski-streetcom-business-development-director-kto-to-jest ##
W kampanii wyselekcjonowani przez Streetcom influencerzy zachęcają użytkowników do testowania kosiarek NAC i wyboru odpowiedniego urządzenia do swoich potrzeb, podkreślając, że urządzenia spalinowe zakupione teraz, są objęte aż 7-letnią gwarancją. Produkty firmy NAC dostępne są w sprzedaży w największych sieciach handlowych takich jak: Auchan, Bricoman, Bricomarche, Castorama, Leroy Merlin, Makro Cash & Carry, Media Expert, OBI, PSB Mrówka.
W kampanii biorą udział zarówno nano, mikro, jak i makro influencerzy. Całość działań podzielona jest na kilka etapów. Działania influencerskie mają na celu edukację na temat kosiarek spalinowych z logo NAC i ich możliwości, a także eksponowanie ich zalet. Głównym celem, realizowanej przez Streetcom kampanii jest prezentacja bogatej oferty kosiarek NAC oraz uzyskanie zasięgu online.

Projekt trafił do agencji w wyniku konkursu ofert.











