Streetcom dla nowej marki z portfolio Oshee

Nowa marka posiłków funkcjonalnych na rynku polskim, eatyx Hyperfood (należy do portfolio Oshee), dołączyła do grona klientów Streetcom. Agencja realizuje kampanię influencer marketingową z wykorzystaniem nano i mikro influencerów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom dla nowej marki z portfolio Oshee

Streetcom został wybrany przez producenta ze względu na swoje ogromne doświadczenie w realizacji projektów seedingowych i działań z kategorii Influencer marketingu. Agencja odpowiada za rekrutację, koordynację współpracy z wybranymi do kampanii nano i mikro influencerami, a także projekt materiałów graficznych. 

Głównym celem realizowanych działań jest zbudowanie świadomości marki, trial oraz zachęcenie do zakupu nowych w kategorii hyperfood produktów.

eatyx Hyperfood to nowa kategoria posiłków, które mogą zastąpić dowolne danie w ciągu dnia. Dostępne są one w różnych postaciach – posiłków na zimno, na ciepło, w płynie albo w formie batona.  
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele