Streetcom wygrywa przetarg marki Purina

Agencja Streetcom odpowiada za realizację kampanii Influencer marketingowej i product seedingu dla nowego produktu marki Purina.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom wygrywa przetarg marki Purina

Głównym celem realizowanych działań jest budowa świadomości nowego produktu oraz edukacja w zakresie jego zastosowania. Projekt trafił do agencji w ramach wygranej w przetargu. Kampania dla Purina Adventuros Training potrwa do końca listopada.

W ramach wygranego przetargu agencja Streetcom odpowiada za rekrutację influencerów do kampanii i działań product seedingowych. Po stronie Streetcom jest także przygotowanie materiałów graficznych oraz koordynacja wszystkich działań marketingowych w ramach akcji. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"