Streetcom wygrywa kolejny przetarg

Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom wygrywa kolejny przetarg
Philips OVI, materiały prasowe

Versuni z marką Philips i linią Philips OVI dołączyły do grona klientów agencji Streetcom.

Linia Philips OVI to nowa kategoria urządzeń typu  AirFryer, które pozwalają piec, smażyć, grillować, dusić, gotować, suszyć, rozmrażać i wiele innych, a wszystko to w zdrowszej wersji, bo przy użyciu minimalnej ilości tłuszczu. 

Działania potrwają do końca kwietnia br.

Agencja Streetcom odpowiada za rekrutację, komunikację i koordynację współpracy z influencerami w ramach kampanii prowadzonej dla urządzeń typu AirFryer z linii Philips OVI. Wyselekcjonowani do współpracy nano influencerzy mają za zadanie wyeksponowanie zalet nowoczesnego urządzenia oraz zachęcenie konsumentów do zmian w stylu gotowania i życia.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+