Na mocy zawartej umowy Ströer Polska uzyskał tytuł partnera Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Umowa obejmuje tegoroczne Igrzyska XXXIII Olimpiady Paryż 2024 oraz XXV Zimowe Igrzyska Olimpijskie Mediolan-Cortina d’Ampezzo 2026.
- Ströer od lat wspiera polski sport, jednak po raz pierwszy mamy zaszczyt współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim, szczególnie w stulecie debiutu Polski w igrzyskach. Dla mnie, jako osoby, która przez kilkanaście lat zawodowo uprawiała sport, możliwość promocji Idei Ruchu Olimpijskiego to niezwykła przyjemność i swoisty powrót do korzeni - mówi Andrzej Magdziak, prezes Ströer Polska.
W ramach realizacji umowy Ströer Polska zobowiązał się do realizacji kampanii informacyjnych i promocyjnych dotyczących Polskiego Ruchu Olimpijskiego, Olimpijskiej Reprezentacji Polski w latach 2024-2026 na nośnikach reklamy zewnętrznej, należących do firmy.

- Cieszę się, że do szacownego grona Partnerów PKOl dołączyła firma Ströer Polska. Zaoferowane wsparcie w zakresie komunikowania idei Ruchu Olimpijskiego, działalności Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz wyników osiąganych przez polskich olimpijczyków z Olimpijskiej Reprezentacji Polski to ważne zadanie, które pozwoli nam dotrzeć do wszystkich zainteresowanych. Dziękuję za wsparcie i zadeklarowaną pomoc - powiedział Radosław Piesiewicz, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
Ströer Polska dysponuje łącznie 14 tys. nośników reklamy zewnętrznej na terenie 460 miast na terenie całej Polski.











