Ströer realizuje politykę jakościową

Ströer wprowadził nowy system monitorowania satysfakcji klienta

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ströer wprowadził nowy system monitorowania satysfakcji klienta. Działanie to ma na celu systematyczne podnoszenie standardu usług.

Ströer wdrożył nowe narzędzie relacji z klientem - monitoring satysfakcji klienta (customer satisfaction). Do jego obsługi została powołana specjalna grupa osób nie związana z prowadzeniem kampanii. Monitoring jest prowadzony przy wykorzystaniu ankiety, którą każdy klient otrzymuje drogą e-mailową w pierwszych dniach po przeprowadzeniu kampanii. Ankieta zawiera pytania dotyczące jakości obsługi na każdym etapie współpracy pomiędzy firmą a klientem, począwszy od pierwszego kontaktu, po przygotowanie oferty i realizację kampanii. Klient ma możliwość oceny każdego z działań w skali od 1 do 6 punktów. Wyniki badań są systematycznie poddawane profesjonalnej analizie. Jej efektem będzie m.in. wyliczenie tzw. wskaźnika satysfakcji klienta. To jednak nie wszystko. Odpowiedzi na pytanie otwarte pozwolą także na wprowadzenie oczekiwanych przez klientów zmian.

Ströer jest jedną z największych w Polsce firm outdoorowych. Utrzymuje czołową pozycję na bardzo trudnym w ostatnich latach rynku, ale to zobowiązuje! Wszystkie podejmowane dotychczas przez firmę Ströer działania miały na celu zapewnienie klientom możliwie najbardziej profesjonalnej i wysokiej jakościowo obsługi. Dotyczy to w takim samym stopniu skuteczności oddziaływania oferowanych tablic reklamowych, jak i wszystkich etapów współpracy pomiędzy firmą a klientem począwszy od zaplanowania po realizację kampanii. Tak samo ważna jest kultura obsługi, szybkość reagowania na brief, sposób zaprezentowania oferty, jej dostosowanie do oczekiwań klienta, dokumentacja zdjęciowa, jak i sprawność obiegu dokumentów. Czy spełniamy wszystkie wymogi klienta? Jakie jeszcze ma oczekiwania? Chcemy to wiedzieć! To jest warunek systematycznego podnoszenia jakości świadczonych usług. Temu służyć ma monitoring satysfakcji klienta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online