Jest to pierwszy krok w budowaniu mocnej pozycji Ströera w segmencie reklamy megaformatowej, konstrukcji typu blow-up - podano w komunikacie.
Zgodnie z umową, w styczniu 2007 roku Ströer stanie się wyłącznym dysponentem warszawskich lokalizacji: - Jana Pawła II / Złote Tarasy - budynek „Bumar” (493 m2) - Pl. Bankowy - Hotel Saski (386 m2) - Sikorskiego / Sobieskiego (2 powierzchnie reklamowe po 304,5 m2 każda)
Dzięki współpracy z firmą Blow-UP Media, należącą do koncernu Ströer Out-of-Home Media, mamy dostęp do najlepszych praktyk oraz światowych innowacji w sferze kreatywnego wykorzystania megaformatowych nośników typu blow-up - powiedział Janusz Malinowski, prezes Grupy Ströer w Polsce.
Plany rozwoju Grupy Ströer w segmencie reklamy megaformatowej zakładają, iż do końca 2007 roku w portfelu firmy znajdzie się kilkadziesiąt powierzchni ekspozycyjnych, zlokalizowanych w centralnych punktach 8 największych polskich metropolii.












