Strona główna Onetu mimo spadku nadal zasięgowo przed WP.pl. Sporo w dół o2.pl, Gazeta.pl i TVN24.pl

Onet na swojej stronie głównej notuje nadal więcej użytkowników niż WP.pl, która za to wyprzedziła go pod względem liczby odsłon i średniego czasu korzystania przez internautów. W skali roku spore spadki odwiedzalności zanotowały strony główne o2.pl, Gazeta.pl i TVN24.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W grudniu ub.r. stronę główną Onetu odwiedziło 11,07 mln użytkowników, czyli 39,41 proc. wszystkich polskich internautów. Natomiast analogiczna witryna WP.pl zanotowała o 467,2 tys. użytkowników i 1,66 pkt proc. zasięgu mniej - wynika ze statystyk z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Za to strona główna WP.pl zanotowała więcej odsłon (463,9 mln wobec 432,89 mln na stronie Onetu) oraz dłuższy średni czas korzystania przez odwiedzającego (64 minuty i 40 sekund, podczas gdy w witrynie Onetu było to 61 minut i 7 sekund).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-i-aplikacje-internetowe-w-polsce-w-grudniu-2018-wp-i-o2-przyciagaja-na-dluzej-niz-google-i-facebook,7171172042946177a ##

Na stronie głównej Interii 4,9 mln internautów wykonało 201,27 mln odsłon oraz spędziło przeciętnie po 68 minut i 11 sekund. Analogiczna witryna na Gazeta.pl miała 2,68 mln użytkowników, 85,1 mln odsłon oraz 62 minuty i 33 sekundy średniego czasu korzystania, a na o2.pl - 2,22 mln użytkowników, 25,75 mln odsłon oraz 109 minut i 34 sekundy średniego czasu korzystania.

Z kolei na stronie głównej TVN24.pl (miała 1,32 mln użytkowników i 35,48 mln odsłon) przeciętny czas spędzony przez internautę wyniósł aż 3 godziny, 50 minut i 57 sekund.

grafika

Na komputerach strona główna Onetu jest liderem we wszystkich statystykach - zanotowała w grudniu 7,71 mln użytkowników, 221 mln odsłon oraz 55 minut i 17 sekund czasu spędzonego średnio przez odwiedzającego. Natomiast konkurentka z WP.pl miała 7,43 mln użytkowników, 218,68 mln odsłon oraz 51 minut i 29 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Tak samo jak w przypadku łącznych danych dłuższy średni czas korzystania od obu witryn zanotowała strona główna Interii - 61 minut i 6 sekund. W przypadku strony głównej Gazeta.pl ten wskaźnik wyniósł 52 minuty i 41 sekund, na stronie głównej o2.pl - godzinę, 43 minuty i 2 sekundy, a na analogicznej witrynie TVN24.pl - 3 godziny, 53 minuty i 14 sekund.

grafika

Z kolei na urządzeniach mobilnych strona główna Onetu zanotowała 6,31 mln użytkowników, 211,89 mln odsłon oraz 39 minut i 39 sekund średniego czasu spędzonego przez internautę, a analogiczna strona WP.pl przy 6,04 mln odwiedzających miała 245,22 mln odsłon oraz 50 minut i 11 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Na stronie głównej Interii 1,92 mln internautów wykonało 74,42 mln odsłon oraz spędziło średnio po 54 minuty i 20 sekund, a na stronie głównej Gazeta.pl 1,31 mln użytkowników wykonało 40,73 mln odsłon i korzystało przeciętnie przez 50 minut i 19 sekund.

Strona główna o2.pl przyciągała odwiedzających średnio na 55 minut i 2 sekundy, a strona główna TVN24.pl - na 2 godziny i 19 minut.

grafika

W skali roku strona główna Onetu zanotowała spadki o 0,86 pkt proc. zasięgu, 22,78 mln odsłon oraz 4 minuty i 55 sekund średniego czasu korzystania (to odpowiednio 2,1, 5 i 7,4 proc. w dół). Natomiast analogiczna witryna WP.pl zyskała 0,21 pkt proc. zasięgu (to 0,6 proc. w górę), 32,07 mln odsłon (7,4 proc.) oraz 3 minuty i 15 sekund przeciętnego czasu korzystania (5,3 proc.). Dzięki temu wyprzedziła konkurentkę w dwóch ostatnich statystykach.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gmail-i-poczta-interii-ze-spadkami-poczta-onetu-przyciaga-na-najdluzej,7171168451799169a ##

Pozostałe witryny zanotowały spore spadki odwiedzalności. Strona główna o2.pl straciła 2,5 pkt proc. zasięgu, 5,54 mln odsłon oraz 26 minut i 42 sekundy średniego czasu spędzonego przez użytkownika (to odpowiednio 24, 17,7 i 21,1 proc. w dół).

Na Gazeta.pl strona główna zanotowała spadki o 1,23 pkt proc. zasięgu, 14,41 mln odsłon oraz 47 sekund średniego czasu korzystania (to 11,4, 14,5 i 1,3 proc. w dół), a na Interii przy spadku zasięgu o 1,53 pkt proc. (8,1 proc.) i liczby odsłon o 9,35 mln (4,4 proc.) zyskała 6 minut i 56 sekund średniego czasu korzystania (11,3 proc.)

Natomiast zasięg strony głównej TVN24.pl zmalał o 0,74 pkt proc. (czyli 13,6 proc.), a liczba odsłon o 3,77 mln (9,6 proc.). Natomiast przeciętny czas spędzony przez internautów nieznacznie wzrósł - o minutę i 54 sekundy (0,8 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"