"Strong inspiruje" w telewizji

Na przełomie lutego i marca rusza kampania telewizyjna piwa Strong.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

30 - sekundowe reklamy w niestandardowy sposób ukażą nowy wizerunek marki Strong, wskazując na aspekt pasji, jaka cechuje prawdziwych mężczyzn. Z tej pasji, obejmującej zarówno wnętrze, jak i niepowtarzalną oprawę - powstają dzieła wyjątkowe.

Kampania, zatytułowana "Strong inspiruje" sluży wprowadzeniu na rynek piwa w nowym, unikalnym opakowaniu i wyróżnieniu Stronga spośród innych marek.Prócz spotów telewizyjnych - komunikacja nowych opakowań obejmie także prasę oraz POS-y w punktach sprzedaży.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Locomotiva.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii