Strong: Piwo w pełni. Dwusłodowe (wideo)

Pod hasłem "Piwo w pełni. Dwusłodowe" rozpoczęła się kampaniareklamowa piwa Strong. Akcja promuje odświeżony wizerunek marki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Strong pokazuje fabrykę tego piwa w chwilizaćmienia słońca. Kreacja przedstawia proces łączenia dwóch słodów:ciemnego prażonego i jasnego pilzneńskiego, podkreślając, że w jegowyniku powstaje piwo charakteryzujące się esencjonalnym smakiem,bogatą, bursztynową barwą i gęstą pianą. Na motywie unikalnejkompozycji słodów, z których wytwarzany jest Strong, opiera sięcały wizerunek tej marki.

Akcja pod hasłem "Piwo w pełni. Dwusłodowe" od 27 kwietnia jestprowadzona w telewizji (stacje ogólne i tematyczne), a wnajbliższym czasie obejmie też działania interaktywne i BTL.Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, produkcją spotuzajął się Opus Film, a media zakupił do mediowyZenithOptimedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu