Strony główne: WP liderem, ale z mniejszym wzrostem niż Onet, w dół o2.pl

Wśród stron głównych czołowych portali najwięcej użytkowników i odsłon ma ta na  WP.pl, przy czym w czerwcu zanotowała niższy wzrost niż analogiczna witryna Onetu. Natomiast zmalały wyniki strony głównej o2.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Strony główne: WP liderem, ale z mniejszym wzrostem niż Onet, w dół o2.pl

W czerwcu br. stronę główną WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 13,53 mln internautów, co dało 49,7 proc. zasięgu. Wykonali w witrynie 566,25 mln odsłon, każdy przeciętnie 41,9 - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

W analogicznym serwisie Onetu (Ringier Axel Springer Polska) 12,76 mln internautów wykonało 514,58 mln odsłon, każdy średnio po 40,3. Zajmująca trzecie miejsce strona główna Interii miała ponad dwa razy niższe statystyki niż witryny WP.pl i Onetu - zanotowała 5,8 mln użytkowników i 253,94 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/informacje-i-publicystka-onet-liderem-zasiegowym-wp-przyciaga-mocniej-rmf24-pl-przed-fakt-pl-i-interia-top10,7170506136184449a ##

Na Gazeta.pl (Agora) 4,97 mln internautów wygenerowało 105,16 mln odsłon, a na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) 1,73 mln użytkowników wykonało 20,94 mln odsłon.

grafika

Rok do roku strony główne pięciu portali osiągnęły znaczący wzrost odwiedzalności. W czerwcu ub.r. zanotowały łącznie 32,55 mln użytkowników (bez współodwiedzalności) i 1,2 mld odsłon, a w zeszłym miesiącu - 38,8 mln odwiedzających i 1,46 mld odsłon. Tym samym zyskały 6,25 mln użytkowników (19,2 proc.) i 259,58 mln odsłon (21,6 proc.).

Strona główna WP.pl osiągnęła wzrost o 2,28 mln odwiedzających (20,2 proc.) i 70,08 mln odsłon (14,1 proc.). Konkurencyjna witryna Onetu zyskała więcej - 2,37 mln internautów (22,8 proc.) i 119,16 mln odsłon (30,1 proc.), tym samym zmniejszając dystans do lidera.

Na stronie głównej Interii przybyło 1,02 mln internautów (21,2 proc.) i 63,53 mln odsłon (33,4 proc.), a w przypadku Gazeta.pl - 735,3 tys. użytkowników (17,3 proc.) i 8,23 mln odsłon (8,5 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-w-czerwcu-2020-roku-onet-przed-allegro-i-wp-facebook-traci-w-mobile-u,7170508610312321a ##

Natomiast strona główna o2.pl zanotowała spadek o 149,3 tys. odwiedzających (18 proc.) i 451,7 tys. odsłon (4,5 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele