Strony główne: WP.pl przed Onetem, przyciągają na dwukrotnie dłużej niż Interia i Gazeta.pl

W styczniu strona główna WP.pl miała o 640 tys. użytkowników więcej niż analogiczna witryna Onetu, na każdej internauci spędzili średnio po prawie 55 minut. Na stronie głównej Interii przeciętny czas korzystania wyniósł 34 minut, a na stronie głównej Gazeta.pl - 28 minut.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w styczniu br. stronę główną WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 10,27 mln użytkowników, czyli 34,04 proc. wszystkich polskich internautów. Każdy spędził w witrynie średnio 54 minuty i 42 sekundy.

Strona główna Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała nieco niższe wyniki: 9,63 mln użytkowników, 31,92 proc. zasięgu oraz 53 minuty i 26 sekund przeciętnego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/onet-lider-informacje-publicystyka-wp-pl-przyciaga-najdluzej,7170035647485569a ##

Z kolei strona główna Interii (Grupa Polsat-Interia) wyprzedza znacząco konkurentkę z Gazeta.pl (Agora). W zeszłym miesiącu pierwsza witryna miała 4,86 mln użytkowników, 16,1 proc. zasięgu oraz 34 minuty i 33 sekundy średniego czasu korzystania przez odwiedzającego, natomiast druga - 4,45 mln internautów, 14,75 proc. zasięgu oraz 28 minut i 21 sekund średniego czasu korzystania.

Na stronę główną o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) zajrzało 1,77 mln internautów (dało to 5,8 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 7 minut i 43 sekundy.

W drugiej części zestawienia są strony główne portali trzech tytułów prasowych. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) taka witryna zanotowała 1,43 mln użytkowników, 4,73 proc. zasięgu oraz 10 minut i 52 sekundy przeciętnego czasu spędzonego przez internautę, na portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) - 663,5 tys. użytkowników, 2,2 proc. zasięgu oraz 7 minut i 41 sekund średniego czasu korzystania, a na Wprost.pl (PMPG Polskie Media) - 334,4 tys. użytkowników, 1,11 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 25 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Na portalu Radia ZET (Eurozet) stronę główną odwiedziło 747,6 tys. internautów (co dało 2,48 proc. zasięgu), spędzając średnio po minucie i 11 sekund. Natomiast strona główna naTemat.pl zanotowała 453,1 tys. użytkowników, 1,5 proc. zasięgu oraz 7 minut i 18 sekund przeciętnego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ilu-polskich-uzytkownikow-korzysta-z-tiktoka-netflixa-youtube-i-facebooka-w-styczniu-2022-r,7170038146094721a ##

Z początkiem br. z ramach badania Mediapanel zmieniono definicję stron głównych, dlatego wyników ze stycznia br. nie zestawiamy z danymi sprzed miesiąca czy sprzed roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"