STS partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski przez dwa lata

Umowa firmy bukmacherskiej Star-Typ Sport z PZPN-em dotycząca wspierania przez nią jako partner piłkarskiej reprezentacji Polski została zawarta na dwa najbliższe lata.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kontraktu STS zyskał możliwość posługiwania się tytułem oficjalnego partnera reprezentacji Polski. Logo firmy znajdzie się m.in. na biletach, programach meczowych i ściankach do wywiadów, a przekaz informujący o sponsorowaniu pojawi się m.in. na bandach LED wokół boisk i na telebimach podczas meczów kadry. Ponadto 400 punktów przyjmowania zakładów STS w całej Polsce zostanie wyposażonych w elementy wystroju związane z reprezentacją.

Umowa będzie obowiązywać od początku sierpnia br. do końca lipca 2016 roku - w tym czasie drużyna narodowa zagra w eliminacjach do Euro 2016, a jeśli się zakwalifikuje, wystąpi też w turnieju finałowym. Nie ujawniono wartości finansowej kontraktu.

- Jest to naturalny krok w rozwoju STS, największej firmy na legalnym rynku zakładów wzajemnych. Ten ruch być może sprawi, że głos w kwestii ograniczenia szarej strefy, przez którą budżet kraju oraz polski sport tracą co roku setki milionów złotych, stanie się donośniejszy - komentuje Mateusz Juroszek, prezes STS.

Firma od kwietnia ub.r. jest sponsorem Lecha Poznań, a w maju i czerwcu br. w jej pierwszej telewizyjnej reklamie wystąpił słynny piłkarz tego klubu, Piotr Reiss (zobacz to).

Innymi partnerami reprezentacji są Manta, Europcar, Fakro, Hörmann, Kreisel i Black Energy Drink. Z kolei sponsorzy oficjalni drużyny to Biedronka, Nike, 4Move, Grupa BPS, Warka i Cinkciarz.pl. Właściciel Biedronki, Jeronimo Martins Polska, w maju br. przedłużył umowę o cztery lata (przeczytaj więcej), a współpraca z Cinkciarzem została rozpoczęta w styczniu br. (więcej na ten temat).

Z końcem lipca sponsorem głównym reprezentacji przestaje być Orange. - PZPN w najbliższym czasie podpisze umowę z nowym sponsorem głównym naszej reprezentacji, jednak będzie on płacił raczej mniej niż ostatnio Orange, ponieważ wartość marketingowa drużyny zmalała, głównie z powodu słabych wyników sportowych - ocenili dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego (przeczytaj te komentarze).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"