Kampania podkreśla, że kolekcja BMW Individual pozwala właścicielowi wybrać z szerokiej oferty elementy wyposażenia i wnętrza samochodu zgodnie z własnym stylem. W reklamach prezentowane są niektóre dodatki, np. ręcznie plecione wykończenia foteli, zindywidualizowane laserowe grawerowanie i szeroka gama lakierów w różnych kolorach. Reklamy, zgodnie ze swoim hasłem głównym, przekonują, że odpowiednio dobierając te elementy, można z auta stworzyć prawdziwe arcydzieło.
Kolekcja BMW Individual jest dostępna dla nowego BMW serii 7 i innych wybranych modeli aut tej marki.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały z oferty TVN, TVP i Polsatu), prasie, internecie, kinach i na outdoorze. Ruszyła na początku marca i potrwa do połowy kwietnia.
Adaptacją międzynarodowego spotu oraz przygotowaniem drugiego i reklam do innych mediów zajęła się agencja MAB (należąca do TBWAGroup Poland). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.











