Liderem kanałów tematycznych w styczniu 2009 roku była telewizjaTVN24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
W porównaniu z 2008 rokiem TVN24 zanotowała wzrost udziału wrynku o 0,05 punktu proc. do poziomu 3,02 proc.. Drugi kanał wrankingu - AXN - zyskał 0,36 punktu proc. (0,96 proc.).
Na trzecim miejscu znalazł się Disney Channel, który zanotowałwzrost o 0,18 punktu proc., awansując jednocześnie na pozycjęlidera kanałów dziecięcych (tuż za nim Mini Mini i Jetix).
Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniej wybierali VivęPolska a sportowych Eurosport (0,63 proc. udziału w rynku - 1,13proc. przed rokiem).
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, pozycjęlidera utrzymała telewizja TVN24 mimo mniejszego udziału wrynku.
W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24.












