Na Styl.pl nowy wygląd zyskały strona główna, strony działów tematycznych oraz layout każdego artykułu. Zestawienia zdjęć oraz wideo i raporty specjalne prezentowane są w zmieniony sposób - tak żeby użytkownik mógł je przeglądać bez konieczności opuszczania strony z newsem.
Ponadto zmieniono system kategoryzowania treści, który oparto na analizie rzeczywistych zachowań danego użytkownika w serwisie i jego przyzwyczajeń oraz sposobu odbierania treści.
- Styl.pl zmienia nie tylko szatę graficzną, ale także formę na w pełni responsywną, żeby być jeszcze atrakcyjniejszym dla użytkowników. Zgodnie z najnowszymi trendami znacznie uprościliśmy także nawigację w portalu, by dać internautom szybki dostęp do wszystkich publikowanych przez nas treści - opisuje Agnieszka Łopatowska, dyrektor pionu lifestylowego w Grupie Interia.pl.

W lipcu br. Styl.pl zanotował 1,54 mln użytkowników i 14,08 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polki-pl-kafeteria-pl-i-wizaz-pl-na-czele-serwisow-kobiecych-wp-pl-i-onet-z-najpopularniejszymi-sekcjami-top-10 ##











