Subway promuje Pumpkin Spice Latte

Ruszyła ogólnopolska kampania sieci restauracji Subway promująca jej sezonową ofertę, w tym przede wszystkim napój Pumpkin Spice Latte. Akcję przygotowały firmy Q&A Communications i Maxus Global.

km
km
Udostępnij artykuł:

Celem nowej kampanii Subway jest wzmocnienie wizerunku marki w Polsce oraz zachęcenie klientów restauracji do spróbowania sezonowego wyróżnika – nowej Pumpkin Spice Latte. Ten rozgrzewający napój stanowi połączenie aromatycznej kawy i dyniowo-korzennego syropu.

Sezonowa oferta dostępna będzie w restauracjach Subway w Polsce do stycznia 2017 r.

Kampania obejmuje działania digital, e-PR, promocję za pośrednictwem materiałów POS, a także konkursy na facebookowym profilu Subway Polska, w których można zdobywać vouchery na darmową kawę.

grafika

Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR odpowiada agencja Q&A Communications, a za zakup mediów - dom mediowy Maxus Global.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+