Subway wybiera Saatchi&Saatchi, aby odświeżyć swoją obecność w Europie

Sieć fastfood Subway rozpoczęła współpracę z agencją reklamową Saatchi&Saatchi, należącą do Publicis Groupe. Chce poprzez aktywność reklamową zwiększyć swoją rozpoznawalność w Europie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Subway nawiązał współpracę z agencją Saatchi&Saatchi London w celu realizacji wielu projektów w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Tym samym kończy współpracę z wieloletnim partnerem, jakim była brytyjska agencja Above & Beyond.

Subway zlecił agencji Saatchi&Saatchi maksymalizację "wydajności twórczej", ponieważ chce budować obecność marki w regionie EMEA. Agencja została również poinstruowana, aby budować znaczenie marki i pożądanie wśród swoich gości.

Subway W wielkiej Brytanii i Irlandii wyznaczył agencję Above & Beyond jako swoją stałą agencję kreatywną w 2019 roku, ponieważ szukał „świeżego spojrzenia”, aby pomóc marce zwiększyć ruch i udział w rynku.

Above & Beyond przejęło obowiązki od agencji McCann London, która współpracowała z Subway przez 10 lat.

- Zastanawiamy się obecnie, jak zmaksymalizować naszą kreatywność, która nadal buduje obecność naszej marki w regionie EMEA, a także buduje znaczenie marki i pożądanie wśród naszych gości - powiedział rzecznik Subway.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela