Sukces agencji Goahead

Agencji Reklamowa Goahead dotarła do finałowego etapu ogólnoświatowego konkursu UNICEF i Clear Channel na kampanię dotyczącą zagrożenia AIDS w krajach Trzeciego Świata.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W konkursie wzięło udział 300 projektów z 30 krajów. Wśród wyróżnionych propozycji znalazły się prace renomowanych, sieciowych agencji, takich jak Grey, Tequila, McCann Erickson, TBWA, Ogilvy&Mather i BBDO.

Zadanie konkursowe polegało na zaprojektowaniu billboardów i plakatów kampanii edukacyjnej uświadamiającej skalę zagrożenia AIDS w krajach rozwijających się, a zwłaszcza w jak ogromnym stopniu problem ten dotyczy dzieci i młodzieży.

Prace oceniane były przez międzynarodowe jury, w skład w którego wchodzili: Lord Puttnam, prezes UNICEF UK, Sir Roger Moore, Ambasador Dobrej Woli UNICEF,  Peter Sevel, Creative Director, UNICEF, Robert Campbell, Executive Creative Director, McCann-Erickson UK oraz Claire Beale, wydawca magazynu Campaign.

Zwycięski projekt, przygotowany przez południowoafrykańską agencję reklamową BesterBurke, zostanie jeszcze w tym roku zaprezentowany na specjalnych, międzynarodowych konferencjach prasowych, które odbędą się jednocześnie w Cape Town, Nowym Jorku i Londynie. Na uroczyste, pierwsze publiczne prezentacje zwycięskiej kreacji zostaną zaproszone znane postaci ze świata sportu i show-businessu oraz czołowi politycy wielu krajów świata. Kampania outdorowa z projektem BesterBurke prowadzona będzie na nośnikach Clear Channel w ponad 50 krajach na 5 kontynentach, także w Polsce.

Jury, w oficjalnym oświadczeniu po opulikowaniu galerii prac, które znalazły się w etapie finałowym konkursu (http://www.posterchallenge.com/gallery.asp), stwierdziło m.in.: "Ogólny poziom nadesłanych kreacji był istotnie bardzo wysoki i byliśmy pod wielkim wrażeniem tego, co zobaczyliśmy. W miarę, jak postępowały prace nad oceną projektów, wyselekcjonowaliśmy grupę najlepszych, które zamieszczamy w tej galerii. […] Pragniemy wyrazić swoją najwyższą wdzięczność za wasz udział i wsparcie."Autorami polskiej pracy, która znalazła się na short liście są Wojciech Panasiuk (copywriter) i Norbert Skumiał (art director) - team kreatywny Agencji Goahead.

 "Filozofia firmy opiera się na idei "pracy laboratoryjnej" - zdradza Piotr Florczak, współwłaściciel Goahead. Zatrudniamy niewiele, ale za to starannie dobranych osób - i to przynosi rezultaty. Niedawno wygraliśmy konkurs na system identyfikacji wizualnej dla Roberts Europe, międzynarodowej firmy spedycyjnej. Na wiosnę mieliśmy efektowną kampanię billboardową dla Plivy Kraków. Teraz sukces w konkursie UNICEFU. Chyba nieźle, jak na agencję reklamową z tak krótkim stażem?"

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"