Sukces agencji Wizard

Agencja reklamowa Wizard wygrała przetarg ogłoszony przez Suzuki Motor Poland na kreację kampanii launchowej Suzuki Grand Vitara.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W przetargu brały również udział PZL, Demo Effective Launching i Ad Fabrika FCB. Wygrana w przetargu o budżet nowego auta ugruntowała pozycję Wizardu na rynku reklamowym, jest potwierdzeniem prężności i kreatywności tej agencji.

Kampania launchowa rozpocznie się w połowie września. Złożą się na nią m.in.działania outdoorowe, prasowe, mailingowe i akcja drzwi otwartych. Odbiorcami są  aktywni, wykształceni i  zamożni ludzie w średnim wieku, dla których ważne jest poczucie prestiżu i niezależność. Kreacja agencji Wizard podkreśla komfort podróżowania Nową Grand Vitarą., ekskluzywny charakter i elegancję  samochodu.

Strategia launchu zakłada dwa etapy: pierwsza część będzie opierała się na teaserze, który zarówno w prasie, jak i na billboardach będzie jedynie fragmentem hasła na jednobarwnym tle, bez zdjęć samochodu. Dopiero w pewnym momencie kampanii zostanie odsłonięta Nowa Grand Vitara.

Launch Grand Vitary ma być najważniejszym wydarzeniem marketingowym dla Suzuki w drugiej połowie br. Planowaniem i zakupem mediów dla Suzuki zajmuje się PanMedia Western.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu