„Sukces” wraca jako magazyn lifestyle’owy na portalu „Rzeczpospolitej”. „Żadnej polityki i newsów”

„Rzeczpospolita” (Gremi Media) uruchomiła lifestyle'owy magazyn internetowy Sukces.rp.pl. Redaktor prowadzącą witryny jest Zuzanna Dąbrowska.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

W nowym serwisie czytelnicy znajdą między innymi wywiady, reportaże, felietony oraz artykuły dotyczące kultury, stylu, podróży, kulinariów, ale również sposobów spędzania wolnego czasu przez polskich przedsiębiorców.  Startowi magazynu towarzyszy też kampania reklamowa. Jej inaugurację stanowi owijka środowego wydania papierowej „Rzeczpospolitej”.

Wydawca kieruje swój nowy magazyn do bardziej wymagających czytelników. Jest stworzony do lektury „po godzinach”, ma inspirować i kształtować świadomość w zakresie spędzania wolnego czasu, skłaniać do podejmowania tych decyzji wyboru kolejnego kierunku podróży, stylizacji, czy zakupów nowego auta. Nie będzie w nim miejsca na politykę oraz bieżące newsy.

Sukces.rp.pl podzielono na pięć sekcji tematycznych. Autorzy „Sukces Story” opowiadają historie bardziej i mniej znanych ludzi biznesu, kultury, sztuki i sportu. Pozostałe sekcje: „Styl”, „Kuchnia”, „Podróże” i „Piękne rzeczy” mają w zamyśle inspirować do tego jak i gdzie wartościowo spędzać czas wolny. Serwis podlega redaktorowi naczelnemu Rp.pl Cezaremu Szymankowi. Redakcją prowadzącą jest Zuzanna Dąbrowska

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gremi-media-wydawca-rzeczpospolita-i-parkiet-w-trzecim-kwartale-2019-wplywy-wzrosly-o-7-proc-a-zysk-netto-do-3-3-mln-zl,7170809910597761a ##

- Nasz nowy internetowy magazyn opowiada o ludziach, którzy działają i żyją z pasją. Ma również wypełniać lukę, jaką jest brak pozytywnego przekazu w publicznej dyskusji o życiu w Polsce. Będziemy patrzeć na świat z ciekawością, z oddechem, poprzez opowieści o ludzkich pasjach, podróżach, modzie, kulinariach, czy gadżetach - komentuje Szymanek.

- Magazyn rozszerza naszą ofertę i proponuje odbiorcom jakościowe treści, wykraczające poza tematykę z obszaru biznes - finanse -prawo. Jednocześnie stwarza nowe możliwości komunikacji dla marek premium. Obserwujemy trendy w światowych mediach, z których jasno wynika, że reklamodawcy z branży luksusowej widzą coraz większy potencjał w wykorzystaniu dzienników ekonomicznych i ich serwisów internetowych w planowaniu komunikacji swoich marek, doceniając jakościową i zaangażowaną grupę odbiorców - mówi Jarosław Machocki, członek zarządu Gremi Media.

Kampania reklamowa serwisu prowadzona jest w mediach własnych Gremi Media („Rzeczpospolita”, „Parkiet”, Serwisy rp.pl, Parkiet.com) oraz w mediach zewnętrznych (m.in. Interia.pl, Time).

Pod marką „Sukces” w latach 1989-2016 ukazywał się drukowany miesięcznik, Grupa Gremi przejęła ten tytuł w 2009 roku. Zrezygnowała z niego z końcem 2016 roku, tak samo jak z „Uważam Rze” i „Bloomberg BusinesWeek Polska”.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji