Najnowsza kreacja Maxa Webera, serwis internetowy www.pdk.pl, zakwalifikowała się do finałów Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions 2004. Strona Powszechnego Domu Kredytowego jest jedyną polską realizacją, jaka została wyróżniona i znalazła się na shortliście w kategorii Cyber Lions.
Serwis walczy o nagrodę w branży Financial Services. "Mamy nadzieję, że wyjątkowa dla swojej branży estetyka komiksu, humor i swoboda, z jaką prezentujemy ofertę PDK zostaną docenione" - mówi Grzegorz Mogilewski, prezes zarządu firmy Max Weber. "Pomimo ogromu wykonanej pracy, wspólnie z PDK dobrze bawiliśmy się przy realizacji tego projektu i myślę, że serwis oddaje tą atmosferę."
Serwis PDK został już zauważony na międzynarodowym forum, zdobywając jak dotąd 11 nagród! Znakomicie zdał także najważniejszy egzamin - przed publicznością docelową. Klienci Powszechnego Domu Kredytowego wypowiadają się o nim entuzjastycznie: "Strona jest naprawdę rewelacyjna. Profesjonalnie wykonana. Stonowane kolory, dużo aktywnych elementów graficznych oraz zabawne odnośniki powodują, że nie chce się jej opuszczać!".

Festiwal w Cannes jest najbardziej prestiżowym festiwalem skupiającym międzynarodowe grono przedstawicieli reklamy i komunikacji marketingowej. Jury tworzą uznani profesjonaliści międzynarodowego rynku reklamy i mediów.
Firma Max Weber powstała w 2000 roku, obszarem jej działalności są media interaktywne. Wcześniejsze realizacje firmy zdobyły m.in. nagrody w Nowym Jorku, Barcelonie, Toronto i Rotterdamie. W Polsce Max Weber obsługuje firmy: Eli Lilly, PDK, Philips, Sanitec KOŁO, PKN Orlen, TVN, Warner Bros.











