Sukces MPG Media Planning

MPG Media Planning zdobył budżet Frosty

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dom mediowy MPG Media Planning zwyciężył w przetargu na obsługę budżetu Frosta Sp. z o.o.. W przetargu, oprócz MPG Media Planning brały udział domy mediowe Brand & Media OMD oraz Starcom.

"Bardzo cieszymy się ze zwycięstwa w przetargu na obsługę mediową kampanii Frosty. Jest to czternasty z kolei nowy budżet zdobyty przez MPG Media Planning w tym roku, co pokazuje, że jakościowe podejście do mediów, zaangażowanie oraz zaawansowane narzędzia strategiczne przekonują Klientów również na rynku polskim. W ciągu ostatniego roku w Agencji poświęciliśmy dużo czasu i energii na wdrożenie stosowanych przez MPG na całym świecie metod pracy i dzisiaj widać, że praca ta przynosi oczekiwane rezultaty." - powiedział Jacek Dzięcielak - Dyrektor Generalny MPG Media Planning oraz CEO MPG w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"