Sukces RMF FM

Popularna Muzyczna Linia radia RMF FM

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W pierwszym miesiącu działania Muzycznej Linii RMF FM usługi, która polega na możliwości rozpoznawania utworów muzycznych za pomocą telefonu komórkowego, z serwisu skorzystało ponad 8,6 tysiąca osób.

Od 10 listopada, czyli od początku działania serwisu, rozpoznano 11,3 tysiąca utworów. Ponad 3,6 tysiąca użytkowników doceniło usługę korzystając z niej wielokrotnie.

- Jesteśmy zadowoleni z wyników po pierwszym miesiącu funkcjonowania linii, zmiany nie są planowane - mówi nam Anna Kozłowska, rzecznik prasowy RMF FM.

A jak działa "Muzyczna Linia? Słysząc piosenkę, wystarczy zadzwonić pod specjalny numer telefonu, zbliżyć telefon do głośnika na około 30 sekund i zaczekać na SMS z informacją o utworze i wykonawcy.

Serwis rozpoznawania muzyki cieszy się dużą popularnością w Wielkiej Brytanii i Niemczech. W pierwszych 6 miesiącach działania serwisu ponad 300,000 Brytyjczyków sięgnęło po tę formę poznawania nazw ulubionych utworów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji