Sukces Stargraphics

Stargraphics wygrała przetarg na przygotowanie i produkcje materiałów promocyjno- reklamowych dla Michelin Polska

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja marketing services Stargraphics poszerza zakres współpracy z Michelin Polska. Agencja wygrała przetarg na obsługę reklamową w zakresie przygotowania i produkcji materiałów promocyjno-reklamowych dla Grupy Michelin w Polsce oraz w Krajach Nadbałtyckich. Do Grupy Michelin należą takie marki jak Michelin, Kleber, BFGoodrich, Kormoran. Głównymi odbiorcami materiałów reklamowych są Partnerzy Handlowi Grupy Michelin jak również użytkownicy ostateczni.

Celem działań promocyjno-reklamowych jest umocnienie wizerunku produktów Grupy Michelin oraz poszerzenie grupy Klientów.

Współpraca z  Michelin Polska  rozpoczęta w ub. roku, kontynuowana będzie przez kolejny rok. Jak nam powiedział Prezes Zarządu Stargraphics - Piotr Tatarski: "Obrana strategia rozwoju w roku ubiegłym  przynosi agencji wymierne rezultaty. Zarówno  wyniki finansowe jak też  strategia rozwoju pozycjonują nas wśród prężnie rozwijających się agencji marketing services. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Michelin Polska  przyczyni się do poszerzenia zarówno naszego portfolio jak i możliwości operacyjnych agencji."

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele