Sukces Zenithmedia

Zenithmedia zwycięzcą przetargu mediowego Warner Bros.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Warner Bros., firma zajmująca się dystrybucją filmów, rozstrzygnęła przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. Zwycięzcą został dom mediowy Zenithmedia, należący do grupy ZenithOptimedia.

Dotychczas planowaniem i zakupem mediów dla Warner Bros. zajmował się dom mediowy U2 Media.

Na krótkiej liście przetargu były trzy agencje. Ich nazwy podobnie jak wartość budżetu mediowego Warner Bros. w Polsce, nie zostały ujawnione.

 Zenithmedia przejmie obsługę nowego klienta od marca br.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech