Agencja Biuro Podróży Reklamy została wybrana w przetargu. Zadaniem agencji będzie przygotowanie i wdrożenie nowej strony internetowej firmy Sunday Polska. Działania te będą realizowane w 3 etapach, zaplanowanych do lipca br.
Biuro Podróży Reklamy odpowiada m.in. za dokonanie analizy rynku i przedstawienie rozwiązań, opracowanie struktury strony, opracowanie koncepcji strony i stworzenie projektów graficznych strony.
Opiekę nad projektem po stronie Sunday Polska sprawuje Lidia Kłosowska, dyrektor ds. marketingu, Komunikacji i Wsparcia Sprzedaży, natomiast po stronie agencji - Marek Izdebski, web app technology manager.
- Polski rynek fotowoltaiki rośnie od kilku lat bardzo dynamicznie, rok 2021 znów zapowiada się rekordowo, a kanał internetowy to dla nas główny i najważniejszy sposób komunikacji z potencjalnymi klientami. Stąd decyzja o zwiększeniu budżetu digital w tym roku, w tym m.in. na potrzeby stworzenia nowej strony firmowej. Do projektu wybraliśmy agencję Biuro Podróży Reklamy, bo propozycja tej agencji najlepiej odpowiadała na nasz brief, była naszym zdaniem najbardziej „w punkt” - mówi Lidia Kłosowska, dyrektor ds. marketingu, komunikacji i wsparcia sprzedaży w Sunday Polska.

Sunday Polska prowadzi aktywności w obszarze digital, a za obsługę budżetu w tym kanale odpowiada agencja Performance Labs.











