Według danych firmy Nielsen, tegoroczny 50 finał ligi NFL oglądało w telewizji 49 proc. spośród 111,9 mln amerykańskich gospodarstw wyposażonych w odbiorniki telewizyjne. Jest to drugi najlepszy wynik w historii tego wydarzenia. Dotychczasowy rekord należał do Super Bowl rozegranego w 2015 roku, który zobaczyło 114,4 mln osób.
Stacja CBS, która w tym roku transmitowała finał ligi NFL szacuje, że ze sprzedaży reklam przy tym wydarzeniu zarobi w sumie ponad 377 mln dolarów.
Już jesienią ub.r. przedstawiciele CBS poinformowali, że prawie cały czas reklamowy przy transmisji został sprzedany - i to mimo zaporowej ceny: emisja 30-sekundowego spotu kosztowała w tym roku 5 mln dolarów. Jednak reklamodawcy nie wystraszyli się rekordowych kosztów wyśrubowanych przez CBS. Według ekspertów wypowiadających się dla serwisu Wirtualnemedia.pl nie ma w tym nic dziwnego, a kolosalna popularność Super Bowl nie wynika tylko z tego, że w jednym czasie można trafić z komunikatem do setek milionów ludzi na świecie.

Poniżej pełna lista spotów zaprezentowanych przy transmisji z Super Bowl 2016
Acura: „What He Said”Agencja: Mullen Lowe
Advil: "Distant Memory"Agencja: Grey New York

Avocados From Mexico: “Avos in Space”Agencja: GSD&M
Amazon: „Baldwin Bowl Party”Agencja: Leo Burnett Toronto

Apartments.com: „Moving Day”Agencja: Rubin Postaer and Associates
Audi: „Commander”Agencja: Venables Bell & Partners

AstraZeneca: "Envy"Agencja: BGB Group
AXE: „Find Your Magic”Agencja: 72andSunny Amsterdam

Bai: „Horse Whisperer”Agencja: Barton F. Graf
Reszta spotów na dalszych podstronach
Bud Light: „Party is Coming”, The Bud Light Party”Agencja: Wieden+Kennedy

Budweiser: „#GiveADamn”, „#NotBackingDown”Agencja: Anomaly

GoPro: „The Big Game TV Commercial”

Coca-Cola: "Coke Mini (Hulk vs. Ant-Man)"Agencja: Wieden & Kennedy

Fitbit: „Super Bowl 50”Agencja: Argonaut
Paramount: “Teenage Mutant Ninja Turtles 2”

Dollar Shave Club: "Zeke"Agencja: Internal
Schick: „Robot Razors”Agencja: J. Walter Thompson
Disney: „The Jungle Book”
Buick „Buick Cascada”Agencja: Leo Burnett Detroit
Esurance: „Pass It On Sweepstakes”Agencja: Leo Burnett
Jack in the Box: „Declaration of Delicious”Agencja: David&Goliath
Jeep: „Portraits”, „4x4ever”Agencja: Iris New York, DDB Chicago
Nestle Butterfinger: „Bolder Than Bold”, „The Motocross Jump”Agencja: WPP/Santo
Colgate: „Save Water”Agencja: Y&R Peru
Doritos: „Ultrasound”
Heinz: „Wiener Stampede”, „Wiener Stampede - Extended Cut”Agencja: DAVID Miami
Honda: „A New Truck To Love”Agencja: RPA
Hyundai: „First Date”, „Ryanville”, „The Chase”, „Better”Agencja: Innocean Worldwide
Kia: „Big Game”Agencja: David & Goliath
KFC: „Boardroom”, „Map”Agencja: Wieden + Kennedy
LG Electronics: „Man From The Future”Agencja: Ridley Scott’s RSA Films
Machine Zone: „Arnold’s Fight”Agencja: TwoFifteenMcCann
Marmot: „Love the Outside”Agencja: Goodby, Silverstein & Partners
Michelob Ultra: „Breathe”Agencja: FSB Chicago
Mini USA: „Defy Labels”Agencja: Butler, Shine, Stern & Partners
Mountain Dew: „Puppymonkeybaby”Agencja: BBDO New York
NFL: „Super Bowl Babies Choir”Agencja: Grey NY
PayPal: „There’s a New Money in Town”Agencja: Crispin Porter & Bogusky
Pepsi: „Joy of Pepsi”Agencja: The Marketing Arm
Persil ProClean: „America's #1 Rated"Agencja: Produkcja własna
Pokémon: „#Pokémon20”Agencja: Omelet
QuickBooks: „Storm’s a-Brewin”Agencja: RPA
Quicken Loans: „What We Were Thinking”Agencja: Fallon
Shock Top: „Unfiltered Talk”Agencja: Wieden+Kennedy
Skittles: „The Portrait”Agencja: DDB Chicago
Snickers: „Happy Birthday”, „Marylin”Agencja: BBDO
SoFi: „Great Loans for Great People”Agencja: MUH-TAY-ZIK | HOF-FER
Squarespace: „Real Talk”Agencja: Anomaly
SunTrust Bank: „Hold Your Breath”Agencja: StrawberryFrog
T-Mobile: „Drop the Balls”, „Restricted Bling”Agencja: Publicis Seattle
Taco Bell: „Quesalupa”Agencja: Deutsch LA
Toyota: „The Longest Chase”, „Heck On Wheels”Agencja: Saatchi & Saatchi LA
TurboTax: „Never a Sellout”Agencja: Wieden+Kennedy
WeatherTech: „Resources”Agencja: Pinnacle Advertising
Wix: „Kung Fu Panda Discovers the Power of Wix”Agencja: DreamWorks Animation











