Media Express, wydawca "Super Expressu" poinformował, że październik był rekordowym miesiącem sprzedaży gazety w 2003 r. Jak wynika z danych ZKDP średnia dzienna sprzedaż "Super Expressu" w październiku wyniosła 297 605 egzemplarzy (wynik gorszy o 2,4 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej).
- Jest to wynik o 9% lepszy od września tego roku i jest potwierdzeniem tendencji wzrostowej utrzymującej się od lipca. Dotyczy ona zresztą całego rynku prasowego - w październiku większość gazet zarówno ogólnopolskich jak i regionalnych zanotowała wzrost sprzedaży. Jest to prawdopodobnie efekt mobilizacji po wejściu niemieckiej konkurencji na rynek - informuje Grażyna Bukowska, rzecznik prasowy Media Express.
Sprzedaż "Super Expressu" utrzymująca się od kilku miesięcy na poziomie ok. 300 tys. egzemplarzy pozwala nam realizować, a nawet przekraczać założenia budżetowe bez względu na obecność konkurencji. To efekt wysokich standardów pracy redakcji, jak również intensywnych działań promujących gazetę. Wzmocniona wizualizacja pierwszej strony SE ("uszy" w punktach sprzedaży, "żywe reklamy na ulicach", zajawki w radiu i telewizji), a także szereg działań stymulujących lojalność czytelników (gra "Złote Życie", ciekawe dodatki do gazety w grudniu, niezliczona ilość konkursów) sprawiają, że bez obaw możemy patrzeć w przyszłość - dodaje Grażyna Bukowska.

(
więcej o sprzedaży "Faktu" i innych gazet w październiku
).











