Działania reklamowe realizowane są na wybranych przystankach autobusowych i tramwajowych firmy AMS, zlokalizowanych wokół najczęściej odwiedzanych centrów handlowych: w Warszawie w okolicach Złotych Tarasów, Arkadii, Blue City i Galerii Mokotów, a także przy wrocławskiej Magnolii i szczecińskim Centrum Galaxy.
Banery reklamowe na wybranych wiatach przystankowych zamieniły się w lustra ze specjalnym wzorem. Każda z osób czekających na transport lub przechodzących w pobliżu może podejść i na tle swojego odbicia napisać życzenia dla żony, narzeczonej, mamy, siostry, przyjaciółki czy koleżanki.

Na przystankach czekają na przechodniów animujące całość hostessy z flamastrami, które wręczą kupon rabatowy „-50% na dowolnie wybrany tusz do rzęs w drogerii Super-Pharm” wszystkim paniom, które wezmą udział w zabawie. Akcja potrwa do 14 marca.
Kreację kamapnii przygotowała agencja Communication Unlimited, natomiast za planowanie mediów odpowiedzialna była grupa mediowa Mets.











