SuperEs zastępuje TurboDymoMana w kampanii 36.6 (wideo)

Rozpoczyna się kampania reklamująca nieograniczoną liczbę SMS-ów w 36.6. W akcji występuje SuperEs, zastępując znanego w poprzednich reklam tej marki TurboDymoMana.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie akcja reklamowa 36.6 podkreśla, że ramach tej taryfy za 3 złote można wysyłać SMS-y bez ograniczeń w obrębie sieci Plus. Kreacja kampanii opiera się na wizerunku nowego bohatera - SuperEsa opisywanego jako "nieobliczalny, niewyczerpalny, nieograniczony, nieprzewidywalny". Jednocześnie przekaz pokazuje, że SuperEs przejmuje rolę TurboDymoMana, który jesienią ubiegłego roku reklamował 50 proc. doładowania ekstra, pokazując w kolejnych odsłonach kampanii, że jest o połowę lepszy od innych.

Obecna akcja jest prowadzona w telewizji (Polsat, TVN, TVP, Discovery, stacje z pakietu At Media, 4 Fun), internecie i BTL-u. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lutego - przygotowała agencja Team One, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu