Supermoce reklamują wełnę Rockwool (wideo)

Pod hasłem „Wybierz dobrze. Wybierz Rockwool” rozpoczęła się kampania reklamowa skalnej wełny mineralnej Rockwool. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę, internet oraz outdoor.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterką kampanii reklamowej Rockwool jest dziewczynka, która wraz ze swoim tatą przedstawia korzyści, jakie niesie zastosowanie skalnej wełny mineralnej tej marki podczas budowania bądź ocieplania domu. Oboje przekonują, że dzięki temu budynek zyskuje nowe supermoce.

- To bezsprzecznie największa, masowa kampania reklamowa w naszej historii. Skierowana jest przede wszystkim do klientów indywidualnych, planujących budowę lub remont domu - opisuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu w Rockwool Polska.

Akcja - zaplanowana na kilka miesięcy - obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24, Discovery Channel, National Geographic, BBC Knowledge, TV Puls), radio, prasę, internet (m.in. serwisy społecznościowe i portale wideo), outdoor (billboardy w całym kraju). Reklamom towarzyszą promocje sprzedażowe, które potrwają do jesieni.

grafika

Kreację kampanii i spoty telewizyjne przygotowała niemiecka agencja Jung von Matt, za materiały BTL i promocje odpowiada agencja Albedo Marketing, a aktywności w mediach społecznościowych i public relations realizuje agencja Toolbox Creative Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą