Średnia oglądalność pięciu pierwszych odcinków drugiej edycji"Superniani" wyniosła 1,68 mln osób - wynika z danych AGB NielsenMedia Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Udziały TVN wgrupie wszystkich widzów ukształtowały się na poziomie 15,43 proc.,lepsze były natomiast w komercyjnej grupie docelowej, gdziewyniosły 19,42 proc.
Większą popularnością program cieszył się rok temu, gdy TVNnadawał premierową edycję reality show. Pięć jej pierwszychodcinków obejrzało średnio 2,22 mln osób przy udziałach w rynku napoziomie 19,45 proc.(4+) i 24,19 proc. (16-49) (wtedy programemitowany był od 24 września, w tym roku wystartował już 9września).
Podczas emisji "Superniani" więcej widzów od TVN miały obagłówne kanały Telewizji Polskiej. TVP1 oglądało w tym czasie 2,95mln osób (stacja nadawała m.in. "Mistrzostwa Europy w siatkówcemężczyzn", "Teleexpress", "Szkoda gadać" i "Jaka to melodia?"), aTVP2 - 2,16 mln (gł. "Egzamin z życia" i programy lokalne). Za TVNznalazł się jedynie Polsat z widownią na poziomie 1,6 mln (m.in."Świat według Kiepskich", "Rodzina zastępcza plus" i "I kto turządzi?").

Dwie trzecie widzów reality show stanowią kobiety. Poza tymprogram jest oglądany przede wszystkim przez widzów w wieku od 25do 44 lat oraz od 50 do 59 lat, z miast powyżej z 100 tys.mieszkańców, posiadających wykształcenie podstawowe lubśrednie.











