W każdym z 10 odcinków produkcji „SuperPies” widzowie poznają dwie rodziny ze swoimi psami. Każda z rodzin skorzysta z pomocy behawiorystki zwierzęcej Anety Awtoniuk, która będzie im dawać wskazówki dotyczące wychowywania swoich pupili.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/slad-wiosna-2019-codzienne-pasmo-kiedy-emisja,7171115750073985a ##
Wśród uczestników programu pojawią się również gwiazdy, które zaadoptowały psa ze schroniska lub kupiły szczeniaka z hodowli m.in. Dariusz Kuźniak i Marcin Mroczek.
Program „SuperPies”, wspierany przez sponsorów - właścicieli marek Pedigree i Bayer, będzie edukował i dzielił się tym, jak wiele daje człowiekowi relacja z psem oraz doradzi opiekunom, jak świadomie i odpowiedzialnie wychowywać czworonogi.
Premierowe odcinki audycji na antenie Polsatu będzie można oglądać w soboty o godz. 17.45. Pierwsza emisja zaplanowana została na 2 marca.

Producentem programu jest firma Lulu Production. Autorem pomysłu na program jest Olga Cerkaska.
Pierwszy sezon „Superpsa” emitowany był na antenie Polsatu w soboty o 17.45, w okresie od 3 marca do 19 maja ub.r. Średnia widownia cyklu wyniosła 575 tys. osób, co przełożyło się na 5,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,32 proc. w grupie 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/twoja-twarz-brzmi-znajomo-11-edycja-kiedy-emisja-wideo,7171117065758849a ##
Formuła „SuperPsa” jest podobna do dwóch programów „Przygarnij mnie” i „Misja pies“, które pokazywane były w TVP2 i TVN i miały słabe wyniki oglądalności. Dwójka wyemitowała dwie edycje swojej audycji: wiosną 2015 roku, którą oglądało 775 tys. widzów, oraz rok później - 763 tys. osób. Format TVN był pokazywany wiosną ub.r. - śledziło go 463 tys. widzów. Sponsorem również i tych audycji była marka Pedigree.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/chlopaki-do-wziecia-hitem-polsatu-play-nowa-edycja-wiosna-2019,7171118746650241a ##











